Os sonmes libe ed nos esprimer.

Sét janvié deus-mile-tchinze.
Din min poaiyis, os sonmes libes d'écrire, ed dessiner, ed pinser et d'causer ed quoé qu'os voulons, quanq os voulons. Os sonmes libe ed nos esprimer.
Ej préfère moérir dbout qué d'vive à gron.

Vint-uit septimbe deus-mile-dis-uit.
Ej minge del vianne et soutiens ches bouchers et ches abattoèrs.

mardi 21 juin 2016

Ej su érvenu

L'eute smangne, j'os étè vir unne rinconte ed fotbal à Marseille. Bèle ville.

I sanne eq j'os foait quèke cose qu'il éroait mie fallu foaire.

Dech keup, ches cadoreus m'ont rinmé à m'moaison. A Moscou. Ch'est eus, in vrai, ch'est ches frinchoés, qu'ont poéyé min billet.

A Moscou, j'os vu m'fanme et mes éfants, leu os foait des becs, os prins unne douche et vu quèks conmarades avuc qui j'os bu quèks boins keups.

Pi, ej su rpèrti. Pour Toulouse. J'avoais djò min billet pour l'rinconte d'ièr inter min poaiyis et ches galloés, et ches cadoreus n'm'avoai'te mie prins min passeport.

Quanq j'os été à Toulouse et assis pour vir ech rinconte ed fotbal, j'os foait quèkes photos. Ches cadoreus n'ont mie ainmé ho. Dech keup, innui, is m'rinméne'te à Moscou. Ch'est coèr ches frinchoés qui poéye'te. Ureusemint pour mi ! J'avoais pu d'argint

Quanq tu pinses ! Ej su vnu deus keups in Frinche pour ech keup d'un seul voéyage. Merchi à vos. Vnez-nos vir in deus-mile-dis-uit, os srons régalant avuc vos. Intraînnez-vos granmint ach lancier ed caïèles.

Qui dit un russe.

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire