Os sonmes libe ed nos esprimer.

Sét janvié deus-mile-tchinze.
Din min poaiyis, os sonmes libes d'écrire, ed dessiner, ed pinser et d'causer ed quoé qu'os voulons, quanq os voulons. Os sonmes libe ed nos esprimer.
Ej préfère moérir dbout qué d'vive à gron.

Vint-uit septimbe deus-mile-dis-uit.
Ej minge del vianne et soutiens ches bouchers et ches abattoèrs.

mardi 14 juin 2016

Chu ches génous

Un jour, alintour ed mes sèse o dis-sèt ins, j'étoais un diminche avuc mes pèrints, eds onkes et tantes amon mes taïons, ches pèrints ed min père.

I avoait dech keup, mes frères, unne cousine ed mes ages et ches frères, mes cousins.

A un monmint del jornée, j'étoais assis chu unne caïèle, avuc m'cousine chu mes génous.

Quanq m'taïonne o vu ho, ale i o dmindé ed deschinde.

J'étoais chu l'tchu.

Edpi, m'cousine n'o janmoais rmonté chu mes génous.

Et os avons mie berzillé l'caïèle.

1 commentaire:

  1. ça remonte dans les temps anciens cette histoire... à cette époque ça ne se faisait pas, même si ça partait d'un bon sentiment...

    RépondreSupprimer