Os sonmes libe ed nos esprimer.

Sét janvié deus-mile-tchinze.
Din min poaiyis, os sonmes libes d'écrire, ed dessiner, ed pinser et d'causer ed quoé qu'os voulons, quanq os voulons. Os sonmes libe ed nos esprimer.
Ej préfère moérir dbout qué d'vive à gron.

Vint-uit septimbe deus-mile-dis-uit.
Ej minge del vianne et soutiens ches bouchers et ches abattoèrs.

dimanche 26 octobre 2014

Unne vake din m'cambe

L'eute jour, timpe au matin, unne raÿie ed solé intre din m'cambe. 

Je rbée  et ej voés quèk cose chu unne caïèle. 

  

Avuc un molet miu ed solé, ej comprinds eq ch'est unne vake.

T'os surprins et tu m'croés mie !


Ch'est bin unne vake. Ale sert à keufer ches piés d'em fanme in ivèr.

Avant, t'avoais ches vakes qui keuffoai'te et moaison. Achteure, t'in mets unne din tin lit, pour tes piés.

 
In étè, tu l'poses chu unne caïèle ; ale dit rin et étou, minge rin. Mais t'es mie seu.

1 commentaire:

  1. Moi c'est moi qui réchauffe les pieds de ma femme, même qu'ils sont gelés et que ça me gonfle !!

    RépondreSupprimer