Os sonmes libe ed nos esprimer.

Sét janvié deus-mile-tchinze.
Din min poaiyis, os sonmes libes d'écrire, ed dessiner, ed pinser et d'causer ed quoé qu'os voulons, quanq os voulons. Os sonmes libe ed nos esprimer.
Ej préfère moérir dbout qué d'vive à gron.

Vint-uit septimbe deus-mile-dis-uit.
Ej minge del vianne et soutiens ches bouchers et ches abattoèrs.

mercredi 8 octobre 2014

Rbéïer es'boutinne

Au mitan de t'panche.

Jé rbée granmint m'boutinne ; ej foais qu'ho de l'pitcète dech jour à ch'clore.

Lo, tout va bin.
Lo, i o un tiot brin dsu ; feut qu'ej nettiche.
Lo, il o unne sapré couleur ; feut qu'ej voéche un séruyin.
Lo, il est mie adité ; p't'ête à keuse ed ches lédjunmes eq j'o mingés.

Toudi comme ho. Granmint à foaire pour m'boutinne. J'arrive minme pu à voèr mes conmarades ; mie ed tans pour ho.

Ho m'prind ech tète des keups. Mais i m'sanne eq ch'est comme ho eq tertous foait. I m'sanne.

O, feut qu'ej voés un sérusyin, mais mie pour m'boutinne.

I pèroait qu'i o eute cose qu'unne boutinne din l'vie. Feudroait in profiter.

3 commentaires:

  1. il va me falloir un dico, car parler de sa boutine, ça j'ai compris. En plus il ne faut pas regarder que sa propre personne les autres ont aussi besoin d'être regardées.

    RépondreSupprimer
    Réponses
    1. Mie dzoin ed dico, chi t'os comprins l'boutine, ch'est bin.

      Adé !

      Supprimer
  2. Pfff... Pas bien clair tout ça... me manquent les origines picardes...

    RépondreSupprimer