Os sonmes libe ed nos esprimer.

Sét janvié deus-mile-tchinze.
Din min poaiyis, os sonmes libes d'écrire, ed dessiner, ed pinser et d'causer ed quoé qu'os voulons, quanq os voulons. Os sonmes libe ed nos esprimer.
Ej préfère moérir dbout qué d'vive à gron.

Vint-uit septimbe deus-mile-dis-uit.
Ej minge del vianne et soutiens ches bouchers et ches abattoèrs.

samedi 18 octobre 2014

Boin économiste

- "Quanq unne interprinse vind moinss, tu rintchéris ches prix pour pouvoèr compinser ches pertes."

Magine ! Deus-mile gatieus à un euro o un gatieu à deus-mile euros ; i sanne qu'ho foait ech minme cartchul. Mais à deus-mile euros ech gatieu, feut vraimint avoèr ech panche vide.

Mi, ej pinse qu'i feudroait miu raboaicier ches prix pour vinde miu.

Pèr eximpe, ches timbes. Avuc ches dis chintimes ed miu in janvié chu ches timbes, j’invoérai moinss ed cartes postales. Avuc dis chintimes ed moinss qu'achteure, tertous in rchuvroait p't'ête unne.

Mais, ech ministre ed l'économie, qu'est achteure un picard, comme ches boinnés gins, o ieu quanq minme unne eute vraie boinne idée : mette ches allocations familiales slon ches gainniages.

Lo, ej sus bin ureus d'intinde ho. Etpi, à pèrtir ed sis-mile ou uit-mile euros pèr moés, ej pus dormir chu mes deus éreilles.

1 commentaire:

  1. Le problème est plus complexe, mais je suis d'accord avec toi.
    Quant aux timbres, bien d'accord, je ferai mes provisions en décembre avant que les prix flambent.

    RépondreSupprimer