Os sonmes libe ed nos esprimer.

Sét janvié deus-mile-tchinze.
Din min poaiyis, os sonmes libes d'écrire, ed dessiner, ed pinser et d'causer ed quoé qu'os voulons, quanq os voulons. Os sonmes libe ed nos esprimer.
Ej préfère moérir dbout qué d'vive à gron.

Vint-uit septimbe deus-mile-dis-uit.
Ej minge del vianne et soutiens ches bouchers et ches abattoèrs.

lundi 20 octobre 2014

Echl'apprinti boucher

L'eute jour, ej vos amon min boucher ; un jonne, eq j'avoais janmoais vu, em dminde :

- "Quoé qu'os voulez ?"

- "Des morcieus ed vianne", eq j'i dis.

- "Os voulez des morcieus normals ?", qu'i rajoute.

- "Ouais", eq j'i dis. Mais j'i éroais bin dit étou eq des morcieus normaux éroai'te été miu eq des morcieus normals. Mais, il étaoit mie min apprinti.

Etpi, apprinti boucher, ch'est mie apprinti moaite d'école !

T'in connaois, ti, un apprinti boucher ?

Chi ch'est ouais, foais-i un bec ed mi.

1 commentaire:

  1. Je comprends pas, vu comment tu écris, que tu puisses juger ainsi quelqu'un qui parle une autre langue que le picard.

    RépondreSupprimer