Os sonmes libe ed nos esprimer.

Sét janvié deus-mile-tchinze.
Din min poaiyis, os sonmes libes d'écrire, ed dessiner, ed pinser et d'causer ed quoé qu'os voulons, quanq os voulons. Os sonmes libe ed nos esprimer.
Ej préfère moérir dbout qué d'vive à gron.

Vint-uit septimbe deus-mile-dis-uit.
Ej minge del vianne et soutiens ches bouchers et ches abattoèrs.

vendredi 25 juillet 2014

Vive ech picard

I pèroait eq din ch'monde, i éroait miu ed sis-mile lingues différintes. Magine !

Ches scieintifiques dise'te eq des keups, i o eq vint o trinte gins qui cause'te unne lingue. Avuc mes frères, em mére, nos fanmes, mes nveux et nièces, os pourroème avoèr not lingue ! Os n'avons mie bzoin, vu qu'os causons tertous picard.  

Ech dinger d'achteure, qu'i pèroait, ch'est des lingues dispèroai'te. Ches tiotes, pèr ech nombe ed gins qu'i l'cause'te, ch'est unne évidinche. D'ichi deus-mile chint, p't'ête troés-mile in moinss !


Pour qu'unne lingue vive, i feut l'causer et l'écrire. Feut des régues ed grammaire et d'votchabulaire. Sroait bin étou d'apprinde et d'causer ches lingues din ches écoles.

Unne fanme o dit : "causons miu d'unne lingue pour nn'janmoais causer d'unne seule voéx."

Mi, ej sus rasseuré : ech picard vo mie dispèroaite.

Mais quanq ej voés eq ches frères et soeurs de m'fanme, et m'fanme, sai'te mie causer leu lingue, lo, cho m'intchiéte granmint. P't'ête qu'i l'ont janmoais intindu causé o qu'i l'ainme'te mie ?

1 commentaire: