Os sonmes libe ed nos esprimer.

Sét janvié deus-mile-tchinze.
Din min poaiyis, os sonmes libes d'écrire, ed dessiner, ed pinser et d'causer ed quoé qu'os voulons, quanq os voulons. Os sonmes libe ed nos esprimer.
Ej préfère moérir dbout qué d'vive à gron.

Vint-uit septimbe deus-mile-dis-uit.
Ej minge del vianne et soutiens ches bouchers et ches abattoèrs.

lundi 21 juillet 2014

Kmint foaire ech catéchisme

Ej t'o dit, i o troés smangnes, qu'unne fanme m'avoait dmindé pour qu'ej foaiche ech catéchisme à des jonnes.

J'avoais écrit qu'ej savoais mie quoé qu'i avoait à foaire et quoé qu'ej pouvoais dire.

Ièr j'o rvu ch'fanme et chin onme.

Ale m'o dit eq ch'étoait quater-vint-dis minutes tous ches tchinze jours. Etpi ech méthode ed catéchisme.

Mi, ej'i o esplitché em méthode : unne eure ed canchons, pi un molet ed lçon. Ches galibiés apprinde'te à canter et à ainmer canter.

Chi os voulons des nouvieus chrétiens, feut montrer eq ches ches chrétiens sont ureux. Et chi i cante'te, ch'est qu'i sont ureux.

Etpi ! Boins canteus, bèlés messes. Bèlés messes, j'i rtourne.

Dech keup lo, chi i sont ureux et vu'te canter, ches galibiés iront et rvaront à ch'église. Et seulemint lo, is apprindront qui sont Diu et chin fiu.

Et ti, quoé eq t'in pinses ?

1 commentaire:

  1. Mais le plus grand bien ! "Chanter, c'est prier deux fois"... Donc bienvenue au nouveau catéchiste !

    RépondreSupprimer