Os sonmes libe ed nos esprimer.

Sét janvié deus-mile-tchinze.
Din min poaiyis, os sonmes libes d'écrire, ed dessiner, ed pinser et d'causer ed quoé qu'os voulons, quanq os voulons. Os sonmes libe ed nos esprimer.
Ej préfère moérir dbout qué d'vive à gron.

Vint-uit septimbe deus-mile-dis-uit.
Ej minge del vianne et soutiens ches bouchers et ches abattoèrs.

jeudi 24 juillet 2014

Un train tchitte ches voés

Pèr ches tans qui coure'te, i foait mie boin à prinde ech train ; I o granmint eds accidints. Et tu n'intinds mie toudi causer.

Mi, j'o prins, l'in darain, ech train inter Paris et Dax, pèr Brétigny, pi inter Pau et Dax, pèr Denguin.

L'eute jour, verdi, j'o un conmarade qu'étoait à Lyon quanq un train, un eute que chti ed Pau à Dax, à tchitté ches voés. A chonc eures, timpe au matin. I paroait qu'à dis-sét eures, ch'étaoit mie réparé !

J'o acouté ches journaleux et rbéié ech télé, rin. A croère qui m'o dit des cacouilles. Mi, ej le connoais, ech gars lo, i froait mie cho.

Ej pinse eq min conmarade o du rintrer amon li, mais quanq, j'in sais rin.

A quanq ech prochain événemint ed train dont os causerons ? Et combin dont os causerons mie ?

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire