Os sonmes libe ed nos esprimer.

Sét janvié deus-mile-tchinze.
Din min poaiyis, os sonmes libes d'écrire, ed dessiner, ed pinser et d'causer ed quoé qu'os voulons, quanq os voulons. Os sonmes libe ed nos esprimer.
Ej préfère moérir dbout qué d'vive à gron.

Vint-uit septimbe deus-mile-dis-uit.
Ej minge del vianne et soutiens ches bouchers et ches abattoèrs.

lundi 7 juillet 2014

Photos ed gardin

Ièr, apré nonne, ej vouloais foaire des photos ed gardin. O dech gardin ed min voésin.

I avoait des courges in fleur, qu'i m'sanne eq ch'étoait.


Pi des mrises.

Pour les prinde in photo, j'o grimpé din chl'abe.
















D'un keup, ej me su dit eq cho sroait miu aisié ed les avoèr din des sieus. Alorss, j'in o tcheullé chonc sieus, pi j'o foait d'eutes photos. Miu aisé.


Apré, ej les o ruées. Quoé eq j'éroais pu in foaire d'eute ? Les bailler à minger à des coéchons ? J'in o mie. Les rmette din chl'abe ? Mie possibe !

Et ti, quoé eq t'in éroais foait ?

1 commentaire: