Os sonmes libe ed nos esprimer.

Sét janvié deus-mile-tchinze.
Din min poaiyis, os sonmes libes d'écrire, ed dessiner, ed pinser et d'causer ed quoé qu'os voulons, quanq os voulons. Os sonmes libe ed nos esprimer.
Ej préfère moérir dbout qué d'vive à gron.

Vint-uit septimbe deus-mile-dis-uit.
Ej minge del vianne et soutiens ches bouchers et ches abattoèrs.

lundi 27 février 2023

Ches tiots mouchoèrs

Il existe unne canchon chu ches tiots papiers, et un film chu ches tiots mouchoèrs.

Innui, mi, ej causerai d'un tiot mouchoèr qui m'pose un sapré problinme : ch'est un mouchoèr in tissus eq j'o truvoé din l'poke d'unne vieille casake qu'ej mets granmint ed keups, pèr eximpe pour foufter à l'cour o keuper du bos.

Pèrmi mes problinmes, seuchez eq ches mouchoèrs in tissus, à m'moaison, os avons pu edpi eds innées.


In puss, i sanne eq ch'est un mouchoèr ed fanme o d'fille, vu s'taille. Ureusemint eq ch'est mie unne tchulote eq j'o démuché din m'poke ! Et ureusemint qu'ém fanme o fiat.

A qui-jou qu'il appèrtient ?

Chi unne gin l'sait, qu'ale mé l'diche. Et chi ch'mouchoèr i li appèrtient, j'i rindrai, prope.

Boinne journée.

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire