Os sonmes libe ed nos esprimer.

Sét janvié deus-mile-tchinze.
Din min poaiyis, os sonmes libes d'écrire, ed dessiner, ed pinser et d'causer ed quoé qu'os voulons, quanq os voulons. Os sonmes libe ed nos esprimer.
Ej préfère moérir dbout qué d'vive à gron.

Vint-uit septimbe deus-mile-dis-uit.
Ej minge del vianne et soutiens ches bouchers et ches abattoèrs.

lundi 2 décembre 2019

Vint-chonc innées d'ouvrage

... din unne minme interprinze, unne minme région, et judi au vèpe, j'o apprins eq j'alloais avir unne promotion.

Seuremint vu qu'ej mets tout min tcheur à l'ouvrage edpi toudi eq j'ouve.

Fin bin !

J'ouve bin, j'o unne promotion. T'ouves bin, t'éros unne promotion. Il o ale ouve bin, is éront p't'ête unne promotion.

I o jusse un tiot problinme, qui, pour mi, rsanne à un cros : feut canger d'ouvrage.

Fuche eq ch'est din l'minme interprinze, mais adon, ch'est din unne eute région. Feudro don canger ed moaison.

Fuche eq ch'est din l'minme région, mais feut truvoer unne eute interprinze. Et démucher des nouvieus collègues, des nouvèles manières d'ouvrer.

J'o coèr sis innées à ouvrer avant ed pèrtir à l'rtraite.

Os allez p't'ête poin m'comprinde, mais ej su déchu. Déchu d'ête obligé ed pèrtir quanq d'eutes n'ont mie ouvré puss eq mi, ont ieu l'promotion, et sont toudi din chl'interprinze.

Innui, quanq ej vos écris, ej su déchidé à pèrtir.

Mais pu à ouvrer in attindant.

I in o qui vont p't'ête rgretter.


Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire