Os sonmes libe ed nos esprimer.

Sét janvié deus-mile-tchinze.
Din min poaiyis, os sonmes libes d'écrire, ed dessiner, ed pinser et d'causer ed quoé qu'os voulons, quanq os voulons. Os sonmes libe ed nos esprimer.
Ej préfère moérir dbout qué d'vive à gron.

Vint-uit septimbe deus-mile-dis-uit.
Ej minge del vianne et soutiens ches bouchers et ches abattoèrs.

mercredi 4 décembre 2019

J'o seuvé un tchyin

... et j'o bin foait.

Ch'étoait sinmdi, par nuit.

Quèk pèrt din ch'village, unne gin o tiré un fu d'artifice.

Pour qui ? pour quoé ? J'in sais rin.

Mais ch'tchyin ed min voésin s'o mis à aboéïer granmint fort et granmint ed tans.

Chin moaïte n'étoait mie lò, mais unne eute voésine à m'fanme, à mi et à l'eute voésin étoait lò et o étè rinvillée.

Mais vu qu'ale est fin vieille, 'n'o mie voulu aller vir ch'tchyin. Ale nos o téléphoné pour qu'os alloème vir ch'tchyin.

Et os i avons allé, m'fanme et mi.

Pauve tchyin ! I trannoait conmme unne feuille mort quanq i o du vint.

Os avons mis dis minutes pour l'rasseurer.

Et os avons bin foait ; ièr, l'voésine ed min voésin o vnu nos offrir unne boéte ed chucolats.

Ureus ! Qu'os sonmes, m'fanme et mi.

Boinne jornée, et fuchez régalants avuc ches bétails.

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire