Os sonmes libe ed nos esprimer.

Sét janvié deus-mile-tchinze.
Din min poaiyis, os sonmes libes d'écrire, ed dessiner, ed pinser et d'causer ed quoé qu'os voulons, quanq os voulons. Os sonmes libe ed nos esprimer.
Ej préfère moérir dbout qué d'vive à gron.

Vint-uit septimbe deus-mile-dis-uit.
Ej minge del vianne et soutiens ches bouchers et ches abattoèrs.

mardi 3 décembre 2019

Quanq os disons soéçante pèr chint

... in moinss durant troés jours chi os acatons quèk cose, chu internénèt o eute pèrt, cho m’intéresse.

Vu qu'ej m'attindoais à quèk cose pour ech fanmeus noèrt verdi, j'avoais préparé quèk cose à kminder chu internénèt edpi quèks smangnes.

Et verdi, don, ej voés unne annonche à "moinss soéçante pèr chint sur toute".

J'acate.

Mais in vrai, ej poaiye moinss quarante-sis pèr chint ed quoé eq cho veut.

Brin !

J'attindoais moinss soéçante pèr chint, conme écrit.

J'acate quanq minme.

Mais diminche, vu eq j'étaois tout seu à m'moaison, ej téléphone.

Unne gin fin rétus m'répond et m'propose d'acater unne eute cose eq j'éroais dzoin, pour zéro uro.

J'acate, et j'i dis merchi.

Ch'est mie ch'premier keup eq j'o du tchulot pour réclamer. Et ch'est mie ch'premier keup eq j'o raison ed l'avoèr foait.

Busez.

Et fuchez vigilants.


Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire