Os sonmes libe ed nos esprimer.

Sét janvié deus-mile-tchinze.
Din min poaiyis, os sonmes libes d'écrire, ed dessiner, ed pinser et d'causer ed quoé qu'os voulons, quanq os voulons. Os sonmes libe ed nos esprimer.
Ej préfère moérir dbout qué d'vive à gron.

Vint-uit septimbe deus-mile-dis-uit.
Ej minge del vianne et soutiens ches bouchers et ches abattoèrs.

jeudi 19 décembre 2019

Prévoér

Au mitan ed l'eute smangne, j'o perdu un tiot live eq j'ainme granmint, vu qu'il est in picard.

Et j'ainme l'picard, vu qu'ej su picard.

Perde ech tiot live m'o rindu trisse, mais ureusemint, j'in o un deusienme, vu unne berlure, un jour, din ches cadieus ed Noë.

Don, ej su seuvé.

Mais j'mé dminde :

- Jou qu'i feut toute avir un doube pour n'mie ête trisse quanq os perdons unne cose ?

- Jou qu'i feut avir unne deusienme moaison chi l'première asit ?

- Jou qu'i feut avir unne deusienme voéture chi t'os un accidint avuc l'première ?

- Jou qu'i feut avir unne deusienme fanme pour ches jours ò eq l'eute o du mau à s'tète, qu'ale dit ?

- Jou qu'i feut avir unne deusienme banke quanq l'première vut mie t'prêter d'argint ?

...

In busant, ej mé dis eq toute n'est mie possibe.

L'est fin fin malaisié, per eximpe, d'avir deus moaisons.

Don, feut ête prudint et foaire atincion à nos affoaires.

Min tiot, live, j'o traché, busé, et sinmdi au matin, l'o rtruvoé.

Fin ureus.

Boinne jornée à tertous.


Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire