Os sonmes libe ed nos esprimer.

Sét janvié deus-mile-tchinze.
Din min poaiyis, os sonmes libes d'écrire, ed dessiner, ed pinser et d'causer ed quoé qu'os voulons, quanq os voulons. Os sonmes libe ed nos esprimer.
Ej préfère moérir dbout qué d'vive à gron.

Vint-uit septimbe deus-mile-dis-uit.
Ej minge del vianne et soutiens ches bouchers et ches abattoèrs.

lundi 2 septembre 2019

Un boin cadieu

L'eute jour, unne bèle-soeur m'o ramintuvoé quèk cose eq j'avoais dit i o alintour ed vint-chonc ins.

Os étoème insanne à un bieu mériage quanq ale m'o rapplé cho.

I o vint-chonc ins, min frère et ale ont ieu unne - première - fille et m'ont coési conme parrain del tiote.

Qui, achteure, o vint-chonc ins mais est toudi tiote. Pour ches âges.

Don, ej su parrain. et i o unne morraine.

Normal, os foaisons chatchun un o des cadieus à not filleule. Pèr eximpe, pour ch'batinme.

L'morraine dit à m'bèle-soeur :

- "Vlò un cros cadieu pour t'fille. Cho vient ed Pèris."

Et i pèroait eq mi, j'éroais dit :

- "Vlò un tiot cadieu pour t'fille. Cho vient dech tcheur."

M'bèle-soeur avoait granmint ainmé, vu qu'ale s'in ramintuve coèr.

Cho m'foait granmint plaisi.

Minme chi mi, j'avoais oblié.

Boinne jornée.


Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire