Os sonmes libe ed nos esprimer.

Sét janvié deus-mile-tchinze.
Din min poaiyis, os sonmes libes d'écrire, ed dessiner, ed pinser et d'causer ed quoé qu'os voulons, quanq os voulons. Os sonmes libe ed nos esprimer.
Ej préfère moérir dbout qué d'vive à gron.

Vint-uit septimbe deus-mile-dis-uit.
Ej minge del vianne et soutiens ches bouchers et ches abattoèrs.

jeudi 29 août 2019

Lette à un merre


... din un tiot village del Sonme.



Monsieu ch'Merre, bojour.

J'écris innui vu qu'i o quèks jours, j'o dormi à Gueuvilé et eq j'o ieu quèks problinmes.

Ej t'esplique :

M'fanme et mi vouloème dormir à Gueuvilé, et i avons dormi. In vrai, os avons assayé ed dormir. Not'problinme, ch'o étè ches canèrds et ches glinnes din ch'village.

Ches premiers, ches canèrds, cant'te fin timpe au matin, alintour ed quat eures. Os avons ieu granmint ed mau à nos indormir.

Et quanq os étoème indormis, vlò eq ches deusienmes, ches glinnes, ponde'te ed us. Et s'met'te à glousser granmint ed tans, fin ureus qu'is sont d'avir pondu. Mais l'étoait sèt eures !

Ureusemint pour nos qu'i avoait mie ed beudets, et qu'ech tchuré n'o mie sonné ches clokes !

Vu eq t'es unne boinne gin, eq min frère m'o dit, ej t'écris pour eq tu dmindes à ch'merre ed Gueuvilé, eq tu connaois seuremint, d'interdire à ches bétails ed canter inter vint eures et dis eures, pour eq ches gins peu'te dormir trantchille ; min blanc-bonnet et mi ainmeroème rtorner à Gueuvilé pour visiter ech village et ches alintours.

Boinne canche à ti, et merchi ed m'écrire pour qu'ej seuche chi ch'est foait. A moinss eq tu vienches à no'moaison, avuc t'fanme chi tu vux, bir un ju et in causer.

A béto !,

                                                                                               ED

1 commentaire:

  1. Bah tant qu'à l'inviter, autant qu'il ramène une poule pour la cuisiner, non ?

    RépondreSupprimer