Os sonmes libe ed nos esprimer.

Sét janvié deus-mile-tchinze.
Din min poaiyis, os sonmes libes d'écrire, ed dessiner, ed pinser et d'causer ed quoé qu'os voulons, quanq os voulons. Os sonmes libe ed nos esprimer.
Ej préfère moérir dbout qué d'vive à gron.

Vint-uit septimbe deus-mile-dis-uit.
Ej minge del vianne et soutiens ches bouchers et ches abattoèrs.

mardi 17 septembre 2019

Réponse dech merre

... d'un tiot village del Sonme à m'lette eq j'i o écris i o quèks smangnes. Ej vos avoais mis ch'lette in article ech vint-nu dech moés d'eu.

Vlò lò dsou s'réponse :

"Monsieu,

Désolé, j'o mis du tans à vos réponde, mais j'attindoais ech procés èd Maurice, ech co dech l'île d'Oléron. Ej sais mie chi os avez suivi st'affoaire, mais toudi est-i qu'ech co, il o ch'droét ed cocoricoter conme i vut, qu'il o dit, ech juge.

Ches anciens poéysins, qu'ont èrnié leu passé, is doé'te poaiyer unne amende pour avir porter plainte.

Ches glinnes, ches canérds, is sont autodidactes, conme is di'te (ches juges), is peu'te piailler quanq is n'ont invie.

Ch'est des bétails qu'ont du gingin. Pèr eximpe, j'o du mau à foaire un uit avuc m'bouke. Eh bin unne glinne, ale put foaire un u (bin dire un nu pour qu'ho foaiche rire) avuc chin tchu.

Ej sais poin chi os restes àl'ville o àl'campaingne, mais os seurez que l'ruralité, ch'est conme cho. Ches clokes, ches bouses ed vake, ches canérds qui piaille'te,, ches beudets qui brai'te. I nos manque jusse ches clokes ed ches ..... (j'o point réussi à lire ch'mot) o d'ches vakes in liberté din ches cans.

Adon, chi un jour os rvnez camper din no'tchuin, n'obliez mie vos boules tchiès etpi un caske chu vo'tête. Etpi ches glinnes is ont comprins eq chi os randonnez l'nuit pour els impêtcher ed dormir, is vos rinvilleront fin timpe au matin.

Pour m'pèrt, j'o mis ch'pouillé loin ed no cambe...

P't'ête à un ed ches jours, qui n'foaiche poin un froéd ed canérd pour n'poin avir l'chair ed glinne...

A vos rvir !

 Monsieu ech merre"

Fin régalant . Merchi, monsieu l'merre. Ej su fin ureus d'avir unne réponse.

Achteure, ej buse à quoé qu'ej vo i rinvoéyer conme lette.

A suive.


Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire