Os sonmes libe ed nos esprimer.

Sét janvié deus-mile-tchinze.
Din min poaiyis, os sonmes libes d'écrire, ed dessiner, ed pinser et d'causer ed quoé qu'os voulons, quanq os voulons. Os sonmes libe ed nos esprimer.
Ej préfère moérir dbout qué d'vive à gron.

Vint-uit septimbe deus-mile-dis-uit.
Ej minge del vianne et soutiens ches bouchers et ches abattoèrs.

mercredi 3 juillet 2019

J'o croésé unne rmorke

L'eute jour, in rintrant in voéture, quèks minutes aprè avoèr ieu un keup ed tchul, j'o croésé un cros tracteu avuc unne crosse rmorke drière.

Vu qu'el moédeu o kminché, pour ches orges o escourgeons, ej m'o dit eq j'alloais p't'ête avir un boin sintimint.

J'o croésé ech tracteu et ch'rmorke, pi j'o dviné quoé qu'i avoait ndan : du fyin !

Rin à vir pour ches sintimints.

J'o ri.

Boinne jornée.


Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire