Os sonmes libe ed nos esprimer.

Sét janvié deus-mile-tchinze.
Din min poaiyis, os sonmes libes d'écrire, ed dessiner, ed pinser et d'causer ed quoé qu'os voulons, quanq os voulons. Os sonmes libe ed nos esprimer.
Ej préfère moérir dbout qué d'vive à gron.

Vint-uit septimbe deus-mile-dis-uit.
Ej minge del vianne et soutiens ches bouchers et ches abattoèrs.

mardi 2 juillet 2019

Fin cros keup ed tchul

L'photo qu'os allez vir aprè o étè réalisée chin tricher.

Os pouvez penser eq j'o roulé in voéture à un indroét lò dò eq j'étoais trantchille, à surveiller ch'cartchuleu d'em voéture, et que quanq j'o ieu ech bieu nombe, j'o adon intindu d'avir l'boinne eure pour prinde l'photo.

Nan !

Merkerdi, au vèpe, ej rintroais à m'moaison, et quanq j'o ieu ches deus nombes, ej m'o arté à un indroét mie loin pour foaire l'photo fin rade, vu eq ches minutes continuoai'te d'avincher.


Os comprindez eq j'avoais moinss d'unne minute pour foaire cho.

Pi, j'o défini ed rintrer pour rtruvoer min blanc-bonnet.

Chi vos-minme avez des photos conme cho, invoéyez-les mi, o causez m'in.

Boinnés photos (d'étè) à tertous.


Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire