Os sonmes libe ed nos esprimer.

Sét janvié deus-mile-tchinze.
Din min poaiyis, os sonmes libes d'écrire, ed dessiner, ed pinser et d'causer ed quoé qu'os voulons, quanq os voulons. Os sonmes libe ed nos esprimer.
Ej préfère moérir dbout qué d'vive à gron.

Vint-uit septimbe deus-mile-dis-uit.
Ej minge del vianne et soutiens ches bouchers et ches abattoèrs.

samedi 13 juillet 2019

Ech keup ed malsaveur

Ech dis dech moés ed juillet, j'avoais ieu del canche à mn'interprinze.

Ed tans in tans, cho foait du bin !

Adon, j'o déchidé d'acater un billet ed loterie.

Ej coésis ches nombes :

Ech quarante-sèt, vu eq j'ainme granmint ches pronnes d'Agen, et eq j'o étou un onke et unne tante qui rest'te din ch'Lot-et-Djaronne,

Ech sèt ; vu qu'em fanme et mi avons chonc éfants, os étoème sèt avant eq nos galibiės
euche'te des cadoreus (qu'os ainmons),

Ech trinte-chonc ; j'ainme bin Rennes,

Ech vint-et-un, vu m'naissance, et ches âges ed min darain fiu cht'innée.

Ech vint-nu ; départemint dech Beu-dech-tère eq j'ainme et qu'ej vos in o djò granmint causé.

Aprè ches chonc premiers nombes, feut in mette un sisienme ; inter sèt, à no'moaison, et chonc, nos éfants, ej prinds l'mitan, sis.

Ej présinte min titchet à unne gin qui les vind, poéye, et j'm'in vo.

Ech onze au matin, je rbée ches résultats dech tirage, et lò, min tcheur o battu et j'o manqué ed moérir : j'avoais tertous ches boins nombes, mais din ch'trimac, poin din ch'boin orde.

Ech boin tirage, din l'orde, ch'étaoit ech sèt, ech vint-et-un, ch'vint-nu, pi ch'trinte-chonc et infin, ech quarante-sèt.

Fin donmage ! Chin quoé, j'éroais gaingné des millons !

Adon eq ĺò, rin. Ches nombes sont din ch'désorde !

Ch'étoait don mie min jour ed canche !

In prousse et fin déchu, j'o toute dépnaillé in mille tiots morcieus, et els o rués din unne poubèle.

Et vos ! Quoé qu'os éroète foait ?


Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire