Os sonmes libe ed nos esprimer.

Sét janvié deus-mile-tchinze.
Din min poaiyis, os sonmes libes d'écrire, ed dessiner, ed pinser et d'causer ed quoé qu'os voulons, quanq os voulons. Os sonmes libe ed nos esprimer.
Ej préfère moérir dbout qué d'vive à gron.

Vint-uit septimbe deus-mile-dis-uit.
Ej minge del vianne et soutiens ches bouchers et ches abattoèrs.

jeudi 25 juillet 2019

Chincante chintinmes

Merkerdi, ej vos l'avoais écrit, poin ed ju.

A pèrt chi unne gin n'in vut un.

Et i in o unne, ed gin, qui voulait boère un ju aprè-nonne.

Adon, j'i o offert, et j'in o bu un étou.

Quanq jé rviens à min burieu et m'caïèle pour ouvrer, i avoait chincante chintinmes dsu min burieu.

Ej sais poin kmint qu'il o foait, cht'onme, mais i m'avoait rimborsé ch'ju.

J'in o causé à unne jonne fanme dech nord avuc qui j'ouve, et ale o étè étou fin surprins.

J'in o profité pour i dire qu'ale, ale me dvoait coèr chincante chintinmes, et lò, ale o ri.

Ganne !

Os avez comprins ?

Boin étè à tertous.


1 commentaire: