Os sonmes libe ed nos esprimer.

Sét janvié deus-mile-tchinze.
Din min poaiyis, os sonmes libes d'écrire, ed dessiner, ed pinser et d'causer ed quoé qu'os voulons, quanq os voulons. Os sonmes libe ed nos esprimer.
Ej préfère moérir dbout qué d'vive à gron.

Vint-uit septimbe deus-mile-dis-uit.
Ej minge del vianne et soutiens ches bouchers et ches abattoèrs.

vendredi 28 juin 2019

L'vraie misère périsiène

Os l'vivez tertous, i foait fin keud.

A pèrt in Bretanne, ej vos in o causé i o quèks jours.

Causons del Frinche mise à pèrt l'Bretanne.

Pour ête à l'frèche din no'moaison, i feut, quanq os l'pouvons, warder ches contervints et ridieus frunmés à ches fernètes.

A l'cour o din nos voétures, ch'est fin malaisié d'i ête, à l'frèche.

Et pour dormir, casi pertoute, os avons keud.

I o quèks jours, adon qu'i avoait l'fanmeuse canitchule, j'o dormi deus nuits à Pèris.

Et chake keup eq j'alloais o tchittoais min ôtel, ej voéyoais des gins.

Qu'is vive'te din leu voéture.

Jonmoais vu cho !

Ches gins ont des voétures, n'les cangen'te jonmoais d'indroėt, qu'i m'sanne, et dorme'te ndan à deus, troés o quat, des tiots, des jonnes o des vius (d'ems âges !).

Qué misère qu'ed vir cho à Pèris !

Vu qu'i foait keud, o vu ch'nombe din ches voétures, o vu ches deus coses, is ont toudi ches uis côté trottoèr d'ouvertes.


Feut qu'ej fuche honnête avuc vos : ch'est mie à Pèris eq j'o vu tout cho, mais à Sin-Mindé.

A deus-chint mètes ed Pèris.

I o mie ed misère à Pèris !



Contrairemint à ch'qu'ej o écrit in heut ed min blog, j'o mis, pour ch'premier keup edpi eq j'écris,  ches djiffes ed ches gins in photo. Désolé ! Mais ej pux mie indurer qu'ed vir ech misère. Pauves gins !


Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire