Os sonmes libe ed nos esprimer.

Sét janvié deus-mile-tchinze.
Din min poaiyis, os sonmes libes d'écrire, ed dessiner, ed pinser et d'causer ed quoé qu'os voulons, quanq os voulons. Os sonmes libe ed nos esprimer.
Ej préfère moérir dbout qué d'vive à gron.

Vint-uit septimbe deus-mile-dis-uit.
Ej minge del vianne et soutiens ches bouchers et ches abattoèrs.

vendredi 14 juin 2019

Bieu-frère et bieu-fiu

Ej vo mie vos dire qui, inter un bieu-frère et un bieu-fiu, ej préfère.

Minme chi j'o mn'idée.

O p't'ête unne !

Tiote anecdote : un jour, unne fanme o dmindé à m'fanme qui, inter ches chonc éfants qu'ale o, qui sont étou ches myinnes, qui qu'ale coésiroait ed seuver chi no'moaison étoait in route à asir.

M'fanme o répondu qu'ale les seuveroait tertous. Chi possibe.

Dman, i m'feudro coésir inter min bieu-frère et min bieu-fiu.

In vrai, feut qu'ej coésiche echtchèle ed ses deus étchipes ed rugby qui ju'te dman au vèpe ej préfère.

I n'o unne qu'est del ville ed min bieu-frère, et l'eute, del ville ed min bieu-fiu.

Mi, j'ainme chatchunne ed ches deus étchipes, et j'ainme bin min bieu-frère et min bieu-fiu, chti qu'est frinchoés.

Ej précise, vu eq j'o étou un bieu-fiu sibérien, d'unne ville sibériène dò qu'i o étou unne étchipe ed rugby, et bieu-fiu eq j'ainme granmint étou.

Adon ?!

Dman, au vèpe, min tcheur vo baloncher.

Minme chi j'o unne tiote préférinche.

P't'ête ?!


2 commentaires:

  1. Ah ! cruel dilemme ! Même si ton beau frère est mon mari et que j'aurais tendance à souhaiter la victoire des rouge et noir, je souhaite un beau match aux auvergnats, parce qu'on les aime bien aussi. bisous et bon courage avec ta conscience !

    RépondreSupprimer
    Réponses
    1. N'in vlò d'unne surprinze ! J'apprinds eq Guemlu sroait unne bèle-soeur ! Kmint jou eq ch'est possibe qu'ej me ranmintuvoeche poin ed tin tiot nom ?

      Supprimer