Os sonmes libe ed nos esprimer.

Sét janvié deus-mile-tchinze.
Din min poaiyis, os sonmes libes d'écrire, ed dessiner, ed pinser et d'causer ed quoé qu'os voulons, quanq os voulons. Os sonmes libe ed nos esprimer.
Ej préfère moérir dbout qué d'vive à gron.

Vint-uit septimbe deus-mile-dis-uit.
Ej minge del vianne et soutiens ches bouchers et ches abattoèrs.

samedi 15 juin 2019

Ej vos confirme

... eq j'o étè confirmé pèr echl'évêke del Sonme.

El confirmation, o bin chrismation pour ches orthodoxes, ch'est un sacremint rligieus.

Pour ête confirmé, feut un parrain et unne morraine. Qu'ont étè étou confirmés.

M'fanme et mi allons béto ête parrain et morraine ed confirmation.

Em fanme, ch'est seur, o étè confirmé i o moinss ed tchinze ins.

Mais mi ?

Ej mé ranmintuvs avoèr étè confirmé étant fin jonne.

Pour in ête seur, j'o écrit achl'évêke d'achteure del Sonme, et i m'o répondu : j'avoais moinss d'onze ins d'ages quanq ej l'o étè. Ch'étoait à Bértécourt, un premier dech moés d'avri.

Achteure, vu ems ages, ej pux dire qu'à chl'époque, j'avoais mie comprins ech sins dech sacremint ; tertous ches galibiés ed min age étoai'te confirmés ; j'o foait conme eux.

Pour echl'anedocte, un ed mes frères s'o foait confirmer, li, i o moinss ed tchinze ins, aprè deus innées ed préparation. Quanq il o ieu casi défini, i s'o aperchu qu'i i avoait djò étè, confirmé, conme mi, étant fin jonne.

Mais li,  avoait oblié.

Boin sinmdi à tertous, et surtoute à ches confirmés d'innui. I in o, je l'sais.


Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire