Os sonmes libe ed nos esprimer.

Sét janvié deus-mile-tchinze.
Din min poaiyis, os sonmes libes d'écrire, ed dessiner, ed pinser et d'causer ed quoé qu'os voulons, quanq os voulons. Os sonmes libe ed nos esprimer.
Ej préfère moérir dbout qué d'vive à gron.

Vint-uit septimbe deus-mile-dis-uit.
Ej minge del vianne et soutiens ches bouchers et ches abattoèrs.

mardi 4 juin 2019

J'o rincontré Mdame Irma

Ej croéyoais mie qu'ale existe, mais ouais, ale existe.

Vu qu'ej l'o rincontrée.

Ch'étoait ech darain verdi dech moés ed moai, au vèpe.

J'étoais in route à matcher, avuc m'fanme, un fiu et unne fille quanq chtol-lò, qu'apprind à ête séruzyin, m'dit :

- "Min père ! Avuc l'panche et ch'sanke eq t'os, tu pux avir cho, cho, cho. Et moérir din quèks moés o innées. I feut eq t'artes ed minger du freumage, del chèrcuterie, du chuke, minme din ches fruits. Feut étou eq t'artes de bir du vin."

Merchi, Mdame Irma, ed m'avoèr dit emn'avnir.

Moralité :

Pour vive granmint ed tans, vivons malureus.




Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire