Os sonmes libe ed nos esprimer.

Sét janvié deus-mile-tchinze.
Din min poaiyis, os sonmes libes d'écrire, ed dessiner, ed pinser et d'causer ed quoé qu'os voulons, quanq os voulons. Os sonmes libe ed nos esprimer.
Ej préfère moérir dbout qué d'vive à gron.

Vint-uit septimbe deus-mile-dis-uit.
Ej minge del vianne et soutiens ches bouchers et ches abattoèrs.

samedi 22 juin 2019

Echt'onme d'éto o l'freusse

Qu'i m'sanne !

Qu'ej vos conte.

Din emn interprinze, j'o étè, i o quèks moés, lonmé responsable d'unne tiote étchipe ed gins, uit, avuc qui j'ouve.

Ch'est nouvieu, et j'vux foaire dech miu qu'ej puche.

Pèr eximpe, ête régalant avuc ches gins d'emn étchipe, els acouter quanq is ont dzoin ed causer o qu'is ont un problinme, et els aider.

 Mie toudi aisié,  mais i sanne eq j'i arrive.

Et eq ches gins ouve'te.

Mais i m'sanne qu'echt'onme d'éto, qui m'o lonmé, achteure rgrète o bin o l'freusse ed mi et d'mes méthodes.

Fin dommage ! Pour li ! Mi, ej su déchidé à avincher.

A suive.


Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire