Os sonmes libe ed nos esprimer.

Sét janvié deus-mile-tchinze.
Din min poaiyis, os sonmes libes d'écrire, ed dessiner, ed pinser et d'causer ed quoé qu'os voulons, quanq os voulons. Os sonmes libe ed nos esprimer.
Ej préfère moérir dbout qué d'vive à gron.

Vint-uit septimbe deus-mile-dis-uit.
Ej minge del vianne et soutiens ches bouchers et ches abattoèrs.

mercredi 11 juillet 2018

L'vie d'un kvau

J'éroais du vos écrire cho avant : ièr au vèpe, i avoait un boin film à l'télévision, Japleu, un boin kvau né alintour ed Bordieux et qu'o gaingné granmint ed courses.

Ch'film est avuc Guillaume Canet, acteu eq ches jonnés filles ainme'te bin.

Pour un keup qu'i avoait quèk cose ed bin à rbéïer !

J'essayeroai, ech prochain keup, ed vos prévnir avant.

Put qu'mantcher, pour définr, ch'est toudi ches allemands qui gaingne'te.

A suive.

1 commentaire:

  1. ED, je ne comprends pas tout ce que vous écrivez, mais en consultant mon programme télé, je peux vous dire que vous auriez pu, mardi regarder le grand chemin, avec anémone et boringer.

    RépondreSupprimer