Os sonmes libe ed nos esprimer.

Sét janvié deus-mile-tchinze.
Din min poaiyis, os sonmes libes d'écrire, ed dessiner, ed pinser et d'causer ed quoé qu'os voulons, quanq os voulons. Os sonmes libe ed nos esprimer.
Ej préfère moérir dbout qué d'vive à gron.

Vint-uit septimbe deus-mile-dis-uit.
Ej minge del vianne et soutiens ches bouchers et ches abattoèrs.

jeudi 5 juillet 2018

Chonc-mile-sis-chint-trinte-et-un

Pour écrire in picard quanq os vivons in Frinche, i feut connoaite ches mots in picard, et in frinchoés.

Adon, edpi quèks smangnes, j'o ouvré à m'fabritcher un boin dictionnaire, vu eq quanq j'intinds causer frinchoés, feut qu'ej traduiche in picard, pour vos écrire ches histoères chu min blog.

Et ièr, j'o défini l'première pèrtie : avuc chonc-mile-sis-chint-trinte-et-un mots.

I o des noms, des verbes, et minme eds espressions.

Mais j'o coèr à foaire ; alintour ed mile o deus-mile eutes mots.

Coèr quèks smangnes o moés avant ed définir.

Boinne jornée à tertous.

Chi t'es min frère et qu'os avez ets ages innui, cros becs à ti.

1 commentaire:

  1. Félicitation pour tin dico ! Mi j'dis qu'el pus dur din l'Picard , cha n'est poin tant ch'vocabulaire ; cha on fini tours pér el connoaite un jour ! Mais pour mi el pus important ch'est d'PINSER , BUSIER , in picard ! El picard ch'est inne maniére ed pinser ! A n'est mie aisé ed traduire "mot par mot" du Français in picard ! Boin courache à ti min camarate et boin wouiquéne ! adé ez zéf

    RépondreSupprimer