Os sonmes libe ed nos esprimer.

Sét janvié deus-mile-tchinze.
Din min poaiyis, os sonmes libes d'écrire, ed dessiner, ed pinser et d'causer ed quoé qu'os voulons, quanq os voulons. Os sonmes libe ed nos esprimer.
Ej préfère moérir dbout qué d'vive à gron.

Vint-uit septimbe deus-mile-dis-uit.
Ej minge del vianne et soutiens ches bouchers et ches abattoèrs.

mardi 24 juillet 2018

Ch'est mie un ju

Un sinmdi au vèpe, j'étoais in voéture avuc mes deus fiux.

Ches deus ont mné l'voéture.

Ech premier, qui, edpi moinss ed deus moés o l'droét de mner unne voéture, s'o arté aprè deus kilomètes, quanq j'i o dit quèk cose.

Adon, ch'est ech deusienme qu'o prins ch'volant.

Aprè troés-chint mètes, li o prins unne priorité à man droéte, din un tiot village, adon, qu'os voéyoème mi quoé qu'il arrivoait à man gueuche.

J'o ieu unne freusse !

Ej l'o indjeulé un molet.

Il o mie ainmé du toute.

Et il accepte mie eq j'i in rcause.

Achteure, din min tcheur, i o unne crosse afolure.

Eq j'o du mau à accepter.

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire