Os sonmes libe ed nos esprimer.

Sét janvié deus-mile-tchinze.
Din min poaiyis, os sonmes libes d'écrire, ed dessiner, ed pinser et d'causer ed quoé qu'os voulons, quanq os voulons. Os sonmes libe ed nos esprimer.
Ej préfère moérir dbout qué d'vive à gron.

Vint-uit septimbe deus-mile-dis-uit.
Ej minge del vianne et soutiens ches bouchers et ches abattoèrs.

lundi 16 juillet 2018

J'o rincontré un russe

Edpi echl'aréoport, avant ed rintrer in Frinche.

Des rincontes, din un indroét dò qu'i put i avoèr quater-vint-unne-mile gins, t'in foais.

Etpi, tu rbées unne rinconte. Rinconte ed fotbal.

Ièr, avuc min bieu-fiu russe - j'o étou un bieu-fiu frinchoés eq j'ainme bin - os causoème in rbéïant don l'rinconte inter ches étchipes ed fotbal del Frinche et del Croétchie.

Et, un monmint, in causant ed Krasnoïarschk, dech Iénichéiïe et d'Ingara, i o un onme qui nos intind et qui kminche à nos causer. In Russe, vu qu'il est russe.


Et echt onme, alintour ed soéçante ins, est célébe, vu qu'il écrit des lives.

Mickaël Tèrkovchki, qu'i s'lonme.

Fin régalant, qu'il est.

Aprè l'rinconte, min bieu-fiu et mi avons étè à l'voéture decht'onme qui m'o baillé un ed ches lives qu'o pour tite "Ch'tans injlé"

Ech live est in russe, mais chu internénet, avuc un traducteu "russe / picard", j'arrive à comprinde.

Mickaël s'est mis à nos causer, vu eq chin live est chu unne tiote ville à ch'nord ed Krasnoïarschk, et ch'long dech Iénichéiïe.

Achteure, ej vo l'lire.

Tout in pensant à l'rinconte ed fotbal et l'victoère ed ches frinchoés.

A béto !

Boinne jornée à tertous.

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire