Os sonmes libe ed nos esprimer.

Sét janvié deus-mile-tchinze.
Din min poaiyis, os sonmes libes d'écrire, ed dessiner, ed pinser et d'causer ed quoé qu'os voulons, quanq os voulons. Os sonmes libe ed nos esprimer.
Ej préfère moérir dbout qué d'vive à gron.

Vint-uit septimbe deus-mile-dis-uit.
Ej minge del vianne et soutiens ches bouchers et ches abattoèrs.

samedi 28 juillet 2018

De l'ieu à l'frèche

Ièr au vèpe, in rintrant à m'moaison, jé kminche pèr mette de l'ieu à l'frèche, pour boère dman (don, innui), un tiot ganne.

Lonmé à Marseille un chincante-et-un.

Jé vnoais ed mette l'ieu din ch'erfroédioèr quand deus voésins ont sonné à m'moaison.

- "Ej pux mie vos offrir ed tiot ganne, vu qu'ej viens tout jusse ed mette l'ieu à l'frèche" qu'ej leu dis.

- "Mi, j'o del ieu din chl'erfroédioèr", qu'ém répond un ed ches deus voésins.

- "Adon, j'inmène ech ganne" qu'ej leu dis.

Unne eure et vint-deus minutes aprè, os avons prins troès gannes, chatchun. Pi os sonmes rintrés à no'moaison.

Ureus, qu'os étoème.

Ech verdi d'avant, j'in avoais prins quat, ed ganne, et avoais ieu du mau à m'tète ech lindman. Feut dire eq l'ieu qu'os avoème prins n'dvoait mie ête bu.

Ej croés eq ch'est l'ieu qui m'avoait foait du mau.

Don, prudinche ! Quanq os buvez del'ieu.

Deus coses pour définir echl'article :

- os savez quoé eq ch'est un chint-deus à Marseille ? *

- j'o, innui, del ieu bin à l'frèche din min erfroédioèr. Mais pu ed ganne.

Restez à l'ombe !


* Deus verres ed chincante-et-un.

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire