Os sonmes libe ed nos esprimer.

Sét janvié deus-mile-tchinze.
Din min poaiyis, os sonmes libes d'écrire, ed dessiner, ed pinser et d'causer ed quoé qu'os voulons, quanq os voulons. Os sonmes libe ed nos esprimer.
Ej préfère moérir dbout qué d'vive à gron.

Vint-uit septimbe deus-mile-dis-uit.
Ej minge del vianne et soutiens ches bouchers et ches abattoèrs.

dimanche 2 juillet 2017

Diu l'o voulu

Diu o inmné, i o deus o troés-mile ins, chin peupe in Israël. Ch'est bin o mau, os pensons quoé qu'os voulons, mais ch'est conme cho. Diu l'o voulu.

Qu'ale nos dit unne fanme rincontrée à Baïkalskoyé, in Républike Bouriate.

A méditer.

Mi, ej dis eq ch'est conme pour unne gin qui meurt. Ch'est bin, chi ch'étoait unne mawaise gin, o mau, chi ch'étoait unne régalante gin, mais Diu l'o voulu. Ch'est conme cho.

1 commentaire:

  1. Ha vo ti ED ! dés foés n'y-o dés gins qu'is m'dit't qué j'su geintil ! J'leu rinfique : Né m'dit't poin cho malhureux , ch'est chés geintil qu'is pért't in preume ! J'vous quitte busier la dsus mes gins ! adé éz zef

    RépondreSupprimer