Os sonmes libe ed nos esprimer.

Sét janvié deus-mile-tchinze.
Din min poaiyis, os sonmes libes d'écrire, ed dessiner, ed pinser et d'causer ed quoé qu'os voulons, quanq os voulons. Os sonmes libe ed nos esprimer.
Ej préfère moérir dbout qué d'vive à gron.

Vint-uit septimbe deus-mile-dis-uit.
Ej minge del vianne et soutiens ches bouchers et ches abattoèrs.

mardi 27 juin 2017

Min fiu m'o oblié

Judi, min darain fiu est pèrti juer ach bastchète avuc des conmarades à li.

Verdi, esn étchipe ed bastchète préférée o gaingné ech campionnat ed Frinche. Mais min fiu n'm'o mie invoéyé ed tiot message. I m'o oblié.

Quanq i feut l'inmner quèk pèrt, i pense à mi.

Quanq il o dzoin d'argint, i pense à mi.

Mais pour un tiot message qui m'éroait foait granmint plaisi, i m'o oblié.

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire