Os sonmes libe ed nos esprimer.

Sét janvié deus-mile-tchinze.
Din min poaiyis, os sonmes libes d'écrire, ed dessiner, ed pinser et d'causer ed quoé qu'os voulons, quanq os voulons. Os sonmes libe ed nos esprimer.
Ej préfère moérir dbout qué d'vive à gron.

Vint-uit septimbe deus-mile-dis-uit.
Ej minge del vianne et soutiens ches bouchers et ches abattoèrs.

jeudi 8 juin 2017

Du mau à no'tchuir - ech darain épisode

Mes cousins, mes frères, mes taïons et mi avons vu granmint ed gins célèbes. mais étou, ed fins bèlés rincontes.

Mais après ches rincontes, quoé qu'i o ?
Et dman, quoé qu'os frons ?


Feut qu’ej vos diche : avuc mes cousins, os avons constaté qu’inter ech fotbal et ch’rugby, i avoait unne sapré différinche, chin causer ed nos ch’est seur, mais ed quoé qu’i o aprè ches rincontes : Ach fotbal, i o, in principe, din ches rincontes, mie ed keups qui foaiche'te du mau. Mais aprè, ches deus étchipes s’di’te adé et ch’in vont din leu ville. Ach rugby, ch’est seur qu’i o des keups din ches rincontes qui peuche'te foaire du mau à ches jueus. I o qu’ò vir leus djifes aprè ches rincontes. Mais lò, aprè ches rincontes, toudi, edpi eq min taïon est né in mile-nu-chint, ches jueux ed ches deus étchipes minge’te insanne. Avant ed rintrer din leus moaisons. Et nos, os truvons ho fin bieu.

Achteure, os savez qui qu’ej su, kmint qu’ej su né, in vrai, kmint eq mes taïons ont vétchu, tout quoé qu’os avons pu vir ed bieu edpi chint-tchinze ins. Adon, edman, quanq os butcherez unne balle, oronde o mie oronde, pensez à mi.

Etpi, vu eq j’i pense, jou qu’os pourroète juer in keuchons, chin keuchures à cleus ?

Seuchez qu’ej su toudi ureus ed vos vir. Pour qu’ej sorche d’emn anmoèle.

A béto !

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire