Os sonmes libe ed nos esprimer.

Sét janvié deus-mile-tchinze.
Din min poaiyis, os sonmes libes d'écrire, ed dessiner, ed pinser et d'causer ed quoé qu'os voulons, quanq os voulons. Os sonmes libe ed nos esprimer.
Ej préfère moérir dbout qué d'vive à gron.

Vint-uit septimbe deus-mile-dis-uit.
Ej minge del vianne et soutiens ches bouchers et ches abattoèrs.

mardi 6 juin 2017

Ches punmes-ed tère in montaingne

I o quèks smangnes, alintour dech vint-chonc dech moés ed moai, ach téléphone, unne fanme m'esplique qu'ale vo aller planter ches punmes-ed-tère din ches Alpes, à Heuteluce in Savoé.

Mi j'i dis, in rigolant, qu'ale doét adon les dépouiller in septimbe.

- "Nan !" qu'ale me répond, "ej les minge à pertir dech tchinze juillet."

J'o rin dis ed puss, mais à mi qui su fiu et tiot-fiu ed cinsiers qui plantoai'te granmint ed punmes-ed-tère, din l'Sonme, dépertemint ed ches roés del punme-ed-tère, feut mie foaire croére cho.

J'o rin dis, mais j'o comprins : l'fanme met ches punmes-ed-tère in tère, et deus moés aprè, ale les défique ; Ches minmes, qu'ale défique.

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire