Os sonmes libe ed nos esprimer.

Sét janvié deus-mile-tchinze.
Din min poaiyis, os sonmes libes d'écrire, ed dessiner, ed pinser et d'causer ed quoé qu'os voulons, quanq os voulons. Os sonmes libe ed nos esprimer.
Ej préfère moérir dbout qué d'vive à gron.

Vint-uit septimbe deus-mile-dis-uit.
Ej minge del vianne et soutiens ches bouchers et ches abattoèrs.

mardi 17 janvier 2017

Min tchuré

Diminche à nonne, adon eq j'étoais mie aller achl'église,vlò eq not tchuré vient amon no moaison et s'arte.

J'i dminde chi i vient vu qu'os sonmes mie aller l'vir. I m'répond eq nan.

J'i dminde adon chi i vut vnir minger avuc nos, conme d'eutes keups, et coèr un keup, i dit nan.

In vrai, i trache un voésin pour aller minger amon li, vu qu'il est invité. Adon, avuc m'fanme, os i espliquons.

Avant ed pèrtir, i nos dit :
- "j'erviendro pour bir un ju."

A vint-et-unne eures trinte, il étoait mie ervenu. Ureusemint qu'avuc m'fanme, os avoème djò prins un ju !

Et ej pense qu'il étoait pu amon min voésin, mais p't'ête bin à rbéïer chu ch'télé unne rinconte ed fotbal in Afrike, vu qu'il est burkinabé, qu'il ainme ech fotbal et qu'esn étchipe dech Burkina n'o mie perdu verdi.

Pour ech ju, ho sro un eute keup.

Avuc plaisi.

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire