Os sonmes libe ed nos esprimer.

Sét janvié deus-mile-tchinze.
Din min poaiyis, os sonmes libes d'écrire, ed dessiner, ed pinser et d'causer ed quoé qu'os voulons, quanq os voulons. Os sonmes libe ed nos esprimer.
Ej préfère moérir dbout qué d'vive à gron.

Vint-uit septimbe deus-mile-dis-uit.
Ej minge del vianne et soutiens ches bouchers et ches abattoèrs.

mardi 24 janvier 2017

M'fille est ureuse

... chonc eures. Pi coèr deus o troés.

J'esplique.

J'os unne fille, quanq ale rinte ed l'école tous ches tchinze jours o troés smangnes  et qu'ale arrive ech verdi au vèpe, alintour ed dis-uit eures, ale est ureuse. Et nos étou, magine !

Os mingeons, causons ; ale est ureuse.

Ech sinmdi, ale s'déjoutche, dit bojour, minge et est coèr ureuse.

Coèr puss, chi ej me su déjoutché à quat eures chincante pour foaire un watieu qui s'appelle unne brioche.
Soin ! Ch'est mie tous ches sinmdi qu'ej tchuisine. Mais ho m'arrive ed tans in tans.

M'fille est ureuse. Et nos étou. Tu t'doutes bin.

Pi arrive nonne et aprè-nonne. Et lò, ho kminche à n'pu aller conme i feudroait. Pourquoé ? J'os mie comprins. Chin quoé, magine qu'ej froais quoé qu'est possibe ed foaire pour qu'ale fuche ureuse dech verdi ach diminche aprè-nonne.

Qué brin !

J'os mantché ed vos dire : diminche, m'fille étaoit ureuse à quatore eures. Ale rpèrtoait à sn'école.

Et mi, j'étoais malureus. Granmint ! Et je l'su coèr achteure. Chi tu pux m'aidier, merchi granmint d'avinche.

Adé !

2 commentaires:

  1. Ha vo ti ED ! I feut bien qu'al voaiche apprinde un métier t'fille , feut t'fouére inne raison min camarate , el prochain coeup pour i fouré plaisi , prépére z'i un wattieu battu ! cha cange ed la brioche vendéenne ! ...N'yo du cangemint din min blog , jé n'sais poin pér quelle diablerie qu'i m'euch'té supprimé min blog ! EJ peux mie pus m'connecter ! qué l'infilure !!! Adé éz zéf (qu'i est dvénue introuvabe) !!

    RépondreSupprimer
    Réponses
    1. Min Zèf, j'o vu eq tin blog avoait disparu chin prévnir. Quoé ch'est don eq t'os fabritché ?
      J'attinds ed té rlire.

      A nos rlire !

      Supprimer