Os sonmes libe ed nos esprimer.

Sét janvié deus-mile-tchinze.
Din min poaiyis, os sonmes libes d'écrire, ed dessiner, ed pinser et d'causer ed quoé qu'os voulons, quanq os voulons. Os sonmes libe ed nos esprimer.
Ej préfère moérir dbout qué d'vive à gron.

Vint-uit septimbe deus-mile-dis-uit.
Ej minge del vianne et soutiens ches bouchers et ches abattoèrs.

mercredi 4 janvier 2017

Dormir à l'cour

Casi tertout o djò dormi à l'cour in étè. I foait bieu, tu pux rbéïer ches tans et ches étoèles. Et t'es p't'ête adon in vagances.

Mais dormir à l'cour in ivèr ?

Os savez conme conme mi qu'i o des gins qui vive'te in dormant à l'cour. Is ont, granmint ed keups, mie coési ed vive conme ho.

Mi, j'o voulu foaire ho un keup. L'nuit dech trinte-et-un déchimbe à ch'premier janvié. O quoé qui restoait del nuit dech trinte-et-un déchimbe à ch'premier janvié, vu qu'os étoème djò ech premier janvié.

Première cose à noter : os disons mie qu'os avons dormi inter vint-deus eures et uit eures, mais inter moinss zéro virdjule uit et moinss un virdjule chonc degrés. Pèr eximpe.
Et quanq i foait ches timpératures lò, t'os mie invie d'aller dormir. Tu traches tout quoé eq tu pux foaire pour n'mie aller t'joutcher.

Deusienme cose : feut des cartons pour mette in dsou ed ti. Pi, quanq ch'est possibe, un so pour dormir.
Min so à mi est foait pour dormir minme quanq i foait zéro degrés, s'qui n'est mie vrai pour tous ches pauves gins qui dorme'te à l'cour. Minme chi granmint ont, i m'sanne, un so o des couvertes.

Troésienme cose : j'o dormi dsou un toét, et mie din ed l'erbe frèche.

Pour définir, j'étoais mie obligé ed dormir à l'cour, et j'avoais l'possibilité ed rintrer din m'moaison. Et ej su rintré, aprè miu ed troés eures ò j'avoais mie dormi.

Mais j'o granmint pensé à ches gins qui sont toudi conme ho.

1 commentaire:

  1. Chapeau ! j'ai appris ton "aventure" par ta belle-mère et même si ça peut paraître une idée loufoque, c'est grandement courageux de vouloir communier de la sorte avec les sans abri.

    RépondreSupprimer