Os sonmes libe ed nos esprimer.

Sét janvié deus-mile-tchinze.
Din min poaiyis, os sonmes libes d'écrire, ed dessiner, ed pinser et d'causer ed quoé qu'os voulons, quanq os voulons. Os sonmes libe ed nos esprimer.
Ej préfère moérir dbout qué d'vive à gron.

Vint-uit septimbe deus-mile-dis-uit.
Ej minge del vianne et soutiens ches bouchers et ches abattoèrs.

mardi 10 janvier 2017

Inévitabés erprésailles

Os avons tertous oblié ches flérinées din ches trains quanq des gins avoai'te funmé ndan.

Edpi mile-nu-chint-quater-vint-tchinze, il est interdit ed funmer din un train.

Et os sonmes bin miu.

Malureusemint, il existe coèr, ed tans in tans, des cros nikdouilles qui funme'te.

L'eute jour, j'in o vu troés. Troés jonnes ed tchinze à vint ins, qu'avoai'te invie ed mette ech brin.

J'o hésité granmint à les butcher. J'avoais mie ed problinme pour ho, mais j'l'o mie foait. Vu eq j'o un eute problinme.

Ech train, ej le prinds au matin et au vèpe pour aller ouvrer. J'l'o djò écrit granmint. Don ?

Don, ches troés jonnes eq j'éroais butché, un jour, is me rtruvaroai'te. Et ch'keup chi, avuc leus frères, leus conmarades, et adon...

Adon, ej sro pu lò aprè pour vos écrire.

Qué brin !

A moinss d'avoèr foait pour eq ches troés galibiés n'pu'te janmoais em rconnoaite.

1 commentaire:

  1. ce serait dommage de se faire buter et de ne plus écrire sur ce blog. Mais je comprends que l'envie reste grande devant ces gestes .

    RépondreSupprimer