Os sonmes libe ed nos esprimer.

Sét janvié deus-mile-tchinze.
Din min poaiyis, os sonmes libes d'écrire, ed dessiner, ed pinser et d'causer ed quoé qu'os voulons, quanq os voulons. Os sonmes libe ed nos esprimer.
Ej préfère moérir dbout qué d'vive à gron.

Vint-uit septimbe deus-mile-dis-uit.
Ej minge del vianne et soutiens ches bouchers et ches abattoèrs.

mardi 29 novembre 2016

Unne Boulète d'Avesnes

Ch'est un fin boin tiot fromage, in forme ed cône, foait à pèrtir ed frouettes ed Maroèlles.  Din ch'Nord.

I o granmint ed gins qui connoaisse'te mie ech boin fromage.

Malureusemint !

O des keups, ureusemint. Pèr eximpe, pour mi et min fiu.

Ej vos esplique.

Quanq os restez à din ch'paoiyis ddechl'Avesnoés o del Thiéraches, os connoaissez l'Boulète d'Avesnes. Et os in acatez quanq os voulez.

Quanq os êtes à Anmyin o Adville, os avez puss ed mau pour in acater. Mais ch'est toudi aisié quanq minme.

Et pour mi, à chonc-chint-chincante kilomètes dech région eq j'ainme granmint, acater unne boinne Boulète est casi un reuve.

Et verdi au vèpe, j'o ieu del canche. J'o vu unne Boulète din l'boutike ò j'étoais.

Pauve Boulète ! L'étoait toute seule, et vieille. Ej vo l'disez : tertout n'connoait mie. Adon, j'o acaté avuc granmint ed plaisi l'pauve boinne Boulète. Ech vindeu avoait minme foait unne ristorne dsu ch'prix, pour l'déblaiyer.

Ah ! Qu'ale étoait boinne !

Conme à chake keup eq j'in minge unne.

1 commentaire:

  1. Ha vo ti ED ! T'eroais foait inne biéle "boulète" si té n'l avoais poin acaté .

    RépondreSupprimer