Os sonmes libe ed nos esprimer.

Sét janvié deus-mile-tchinze.
Din min poaiyis, os sonmes libes d'écrire, ed dessiner, ed pinser et d'causer ed quoé qu'os voulons, quanq os voulons. Os sonmes libe ed nos esprimer.
Ej préfère moérir dbout qué d'vive à gron.

Vint-uit septimbe deus-mile-dis-uit.
Ej minge del vianne et soutiens ches bouchers et ches abattoèrs.

vendredi 18 novembre 2016

Acater mes boinnés vakes

Lindi au vèpe, in Iran, ech présidint ed Neurmindie causoait dech région, et don ed ches bèlés vakes neurmindes qui i rest'te. A eds iraniens.

D'un keup d'un seu, un iranien i dit qu'i vut acater troés-chint-chincante vakes neurmindes pour les foaire tuer din chin abattoèr. In Iran.

Et ch'présidint ed région i dit qu'i vo i truvoer ches vakes.

Un o deus keups ed téléphone, et tertout in Neurmindie trache'te pour rasanner ches vakes qui prindront l'avion.

Avant d'ête tuées.

Mi, ch'est un molet ho qui m'pose problinme : foaire tuer des vakes neurmindes.

Minme chi ch'est seur eq ch'est quoé qu'i o ed miu din ch'monde conme vianne.

Deus jours après, din unne eute gasète et din unne eute région, os pouvoème lire :
"Ambiance morose ach chincante-sètienme concours ed Semur-in Auxois". Concours ed vakes charolaises, blankes, in Bourgogne.

Ch'est du, j'in su seur, à l'vente ed ches vakes neurmindes à ches iraniens.

1 commentaire:

  1. Ha vo ti ED ! Ej te connoés poin granmin , jusse un molé , adon si n'y-o eune saquoé qué j'su seur ed ti ; ch'est qu't a quére chés vaques ! Quoé qu'té veux a noé ? eune vaque dahu ? Eune vaque dahu , cha m'foait rapinser a un spéctake in patois qu'j a té vir l"an passé ! I feuro qué j'foaiche un billet 1 de c 4 !! té séros quoé qu'ch'est qu'eune vaque dahu ! Si t'os in.ne idée té peux toudis mé nn'in causer ! Adé éz zéf

    RépondreSupprimer