Os sonmes libe ed nos esprimer.

Sét janvié deus-mile-tchinze.
Din min poaiyis, os sonmes libes d'écrire, ed dessiner, ed pinser et d'causer ed quoé qu'os voulons, quanq os voulons. Os sonmes libe ed nos esprimer.
Ej préfère moérir dbout qué d'vive à gron.

Vint-uit septimbe deus-mile-dis-uit.
Ej minge del vianne et soutiens ches bouchers et ches abattoèrs.

jeudi 3 novembre 2016

Coésir

L'eute sinmdi, avuc m'fanme et min fiu, os avons pèrti passer quèks jours avuc un frère, chin fiu, m'fille et chin onme, et min bieu-frère, s'fanme et leus galibiés.

Diminche, i foait bieu.

Onze eures moinss chonc. Ches clokes dechl'église sonne'te pour annoncer eq ch'est l'eure del messe.

Mi, j'iroais bin.

Quanq ej sors pour i aller, i o min frère qu'o invie d'aller s'promner.

Feut coésir !

Vu ches kilomètes qui granmint ed keups nos sépère'te, j'o étè m'promner avuc li. Et avuc unne tiote nièce fin régalante ed nu ins.

Chi os voulez vos amuser, truvoez  ò qu'os avons étè.





Profitons ed ches gins qu'os ainmons quanq is sont lò.

Quanq à ches messes, i in éro d'eutes messes.

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire