Os sonmes libe ed nos esprimer.

Sét janvié deus-mile-tchinze.
Din min poaiyis, os sonmes libes d'écrire, ed dessiner, ed pinser et d'causer ed quoé qu'os voulons, quanq os voulons. Os sonmes libe ed nos esprimer.
Ej préfère moérir dbout qué d'vive à gron.

Vint-uit septimbe deus-mile-dis-uit.
Ej minge del vianne et soutiens ches bouchers et ches abattoèrs.

lundi 28 novembre 2016

Tiot plaisi pour unne fanme

Edpi qu'em fille est pèrtie in Sibérie, j'avoais invie ed prinde, pi d'i invoéyer, unne revue qu'est distribuée in ville chin qu'os ayonche à poaiyer quèk cose quanq os la prindons.

Et judi, j'in o prins unne.

Ndan, i o toudi granmint des réclames, et dsu, i avoait quat dessins ed bèlés lipes, bin rouves.

Ej prinds don ho à unne jonne fille qui les distribuoait, et ej monte din ch'train. Pi je rbée un molet.

Chu l'couverte, in dsou ed ches quat dessins, i avoait quat tiots conmintaires :
Mmmh.., Oh ouais..., Coèr !!, et Ouais ! Ah ! Ouh ! Youhou ! Ouh ! Ouh !

?

Din ech revue, i avoait un article qui lonmoait "Prinde soin ed ches lipes". Chonc pages d'esplications, chin images mais avuc des dessins, pour apprinde à ches fanmes et ches filles kmint s'foaire plaisi.

Unne ed ches manières, pour vos dire, s'lonme ech Grind Uit. Unne eute, l'Géométrie Variabe.

Et chl'article disoait eq malureusemint, ch'étoait mie inseigné din ches écoles. Ho m'sanne malaisié.

J'o décidé ed mie invoéyer l'revue à m'fille. O bin, mie pour ech premier keup qu'ej vo i in invoéyer unne.

A suive !

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire