Os sonmes libe ed nos esprimer.

Sét janvié deus-mile-tchinze.
Din min poaiyis, os sonmes libes d'écrire, ed dessiner, ed pinser et d'causer ed quoé qu'os voulons, quanq os voulons. Os sonmes libe ed nos esprimer.
Ej préfère moérir dbout qué d'vive à gron.

Vint-uit septimbe deus-mile-dis-uit.
Ej minge del vianne et soutiens ches bouchers et ches abattoèrs.

jeudi 17 novembre 2016

Dors min tiot minisse

Tertout connait l'canchon dech tiot quinquin. Au moinss ech début :
"Dors min tiot quinquin, min tiot pouchin, min cros rojin,
Tu m'fros du chagrin chi tu n'dors mie jusqu'à dman.
..."

Ièr, j'éroais du canter ho, o quèke cose qui i rsanne, à not minisse.

Magine !
"Dors min tiot minisse, min tiot Manu, min conmarade,
Tu m'fros du chagrin chi tu t'présintes achteure.".

Not ancien minisse, feut écrire, vu qu'il o tchitté ech gouvernemint edpi quèks moés. Et il o granmint bin foait.

L'est bin, ech gars- lò ! Qu'i m'sanne.

Mais vouloèr ête not présidint à ches ages, ch'est unne berlure. Qu'i sanne coèr.

L'éroait miu foait ed "dormir" quèkes innées ed puss, attinde, apprinde, et nan causer.

A suive.

J'i souhaite quanq minme boinne canche. Et il éro p't'ête, vu ches eutes qu'is vu'te étou ête présidint et qui sont des mawais.

Bec à tertous.

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire