Os sonmes libe ed nos esprimer.

Sét janvié deus-mile-tchinze.
Din min poaiyis, os sonmes libes d'écrire, ed dessiner, ed pinser et d'causer ed quoé qu'os voulons, quanq os voulons. Os sonmes libe ed nos esprimer.
Ej préfère moérir dbout qué d'vive à gron.

Vint-uit septimbe deus-mile-dis-uit.
Ej minge del vianne et soutiens ches bouchers et ches abattoèrs.

mardi 24 mai 2016

O-jou eq Martine est

Martine, j'in connais, et t'in connais. Unne, deus, troés, quat et p't'ête miu.

Mi, per eximpe, j'avoais unne bèle-soeur qui s'lonmoait Martine. Malureusemint, morte i o un in. Et edpi, j'os ches troés filles conme nièces. T'os mie comprins, ch'est bin possibe. Ej pux mie t'esplitcher, ho prindroait granmint ed tans. Mais ch'est vrai.

J'os étou l'fanme d'un onke à m'fanme.

Etpi, i o l'Martine ed Lille. Mie vraimint m'conmarade.

Mais innui, ej trache unne fanme qui s'lonme Martine, qui vit o vivoait alintour d'Hin din l'Sonme, et qui un jour m'o foait rire quanq ale o foait tchair un balai din ches escaliers à l'moaison ed mes pèrints. Ale o alorss dit :
- "I o mie mort d'onme."

Et mi d'i réponde :
-  "Chi Martine, i o mort d'onme."

Min père étoait mort edpi deus jours et mie interrer. Don, à l'moaison.

- "Brin !" qu'ale dit alorss.

Et os avons ri.

L'Martine lò étoait fin régalante et os avons souvint ri insanne.

Mais diminche, m'mère m'o dit eq Martine étoait pèrtie et qu'em mère n'savoait mie ò.

Don, ej lance unne tiote annonche :
- "Chi t'es l'Martine-qu'o-foait-tchair-un-balai-et-qu'o-dit-qu'i-avoait-mie-mort-d'onme, o chi tu l'connoais, met mi un tiot message."

Bec à toutes ches fanmes, à pèrt unne, qui s'lonme'te Martine, et à min frère.

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire