Os sonmes libe ed nos esprimer.

Sét janvié deus-mile-tchinze.
Din min poaiyis, os sonmes libes d'écrire, ed dessiner, ed pinser et d'causer ed quoé qu'os voulons, quanq os voulons. Os sonmes libe ed nos esprimer.
Ej préfère moérir dbout qué d'vive à gron.

Vint-uit septimbe deus-mile-dis-uit.
Ej minge del vianne et soutiens ches bouchers et ches abattoèrs.

samedi 21 mai 2016

Jou eq vos connaissez

"Vu qu'os alunmons ches étoéles,
Ch'est qu'ales sont pour unne gin nécessaires ?
Ch'est qu'il est indispinsable
Eq tous ches soirs,
Ach édsu eds ches toèts
S'mette à terluire tout' seule au moinss
Unne étoéle ?"



"Ej sroais ureus ed t'offrir un juet dis keups puss cros, chi aprè tu souris."



"Minuit, rabzinant, un coutieu à ch'man,
O achaindé
Et égorgé
Ech dousienme eure,
A l'cour !

Ech dousienme eure est tcheue,
Conme dech billot ech tète dech condanné."

Tout ho, ch'est eds extraits ed poèmes ed Vladimir Maïakovski, poète russe mort à trinte-sèt ins, in mile-nu-chint-trinte. I o granmint ed tans.

Il pèroait qu'il éroait dit, avant ed moérir :
- Ech brin, fossile ed not tans".

A vos ed démucher, in lisant.

In causant ed russe, ho m'faoit pinser qu'i feut qu'ej érprinche m'carte ach pèrti communisse.

1 commentaire:

  1. Billet por tizote !! Salut min camarate , ej décanille 8 jours in vagance din ch'sut a St Raf conme is dit'té chés bourgeoés ! ej prinds min manicraque avuc mi , si j'treuve ed la wouifi , a sro fin bien ; sin cha .... J'ém édminde quoé qu'ch'est qué j'va treuver in preume chol wouifi , obien ch'l éssinche ! Adé ez zéf

    RépondreSupprimer