Os sonmes libe ed nos esprimer.

Sét janvié deus-mile-tchinze.
Din min poaiyis, os sonmes libes d'écrire, ed dessiner, ed pinser et d'causer ed quoé qu'os voulons, quanq os voulons. Os sonmes libe ed nos esprimer.
Ej préfère moérir dbout qué d'vive à gron.

Vint-uit septimbe deus-mile-dis-uit.
Ej minge del vianne et soutiens ches bouchers et ches abattoèrs.

lundi 30 mai 2016

Ch'est l'eure

Nan ! In vrai, ch'est l'saison.

- "Saison ed quoé?", qu'os vos dmindez p't'ête.

- "L'saison ed ches fleurs d'acacias", qu'ej vos réponds.

I o quèkes innées, ches acacias, j'ainmoais mie, vu qu'ho pique granmint chi os foaisons mie atincion.

Mais edpi troés ins, ej m'otchupe un molet ed ches moukes à mié. Et ech miu ed ches miés, ch'est ch'mié ed fleurs d'acacias. I o eds apiculteus, is trinshume'te leus moukes à mié et leus ruches din des cars pour els inmner din des indroéts ò i o eds acacias. Quanq ches acacias sont in fleurs.

Et lò, is i sont, in fleurs.


T'intindros rin chu ches photos, mais ej pux t'dire eq din min gardin, j'intinds ches oisieus, et étou ches moukes à mié.


Chi tu savoais mie pour ches moukes à mié et leu mié, achteure, tu l'séros. Fuche régalant ed mie keuper ches acacias chi t'in os mie dzoin pour foaire ed boins pitchets.

Et n'oblie mie eq ches abes lò ont ed grindes épinnes.

1 commentaire:

  1. Mi j'én n'minge pus d'mié pisqu'a tchaque coeup j'o més oréles qu'is bourdonn'te !! PDMM = piche din mes maronnes ( ch'est le LOL Picard ) Adé ez zéf

    RépondreSupprimer