Os sonmes libe ed nos esprimer.

Sét janvié deus-mile-tchinze.
Din min poaiyis, os sonmes libes d'écrire, ed dessiner, ed pinser et d'causer ed quoé qu'os voulons, quanq os voulons. Os sonmes libe ed nos esprimer.
Ej préfère moérir dbout qué d'vive à gron.

Vint-uit septimbe deus-mile-dis-uit.
Ej minge del vianne et soutiens ches bouchers et ches abattoèrs.

mercredi 4 mai 2016

Min blog cange

... un tiot molet.

A tertous, ej vos informe, chi os l'avez mie constaté ed vos-minme, eq j'os ajouté chu ch'côté droèt ed min blog des liens pour eq vos pouvèche lire d'eutes blogs in picard.

I n'o minme deus qui pourront vos aidier à miu comprinde tout quoé eq j'écris.

I o étou, bin seur, ech blog ed min nouvieu conmarade Zèf.

Quanq à ches gins eq j'ainme bin et qui font des blogs, mais mie in picard, j'espère qu'is n'sront mie vexés ed mie ête din ches liens.

Ej vos invite à m'indiquer d'eutes blogs in picard o in chti, langue qui vient dech picard conme os l'érez comprins ech vint-nu janvié.

Bec à vos.

1 commentaire:

  1. Marci min camarate d'avoér pértagé un lien pour ém fouére connoaite un tchot molé d'pus ! Quante j'éroais comprins cmint qu'on foét , j'froais du minme parél pour tizote , ch'est normal rindi-rindo, du bren d'vaque ch'est du bousot ; conme on dit ! Chés diseux ch'est ch'blog eq j'ai l'plus quére ! pi n'pérlons poin dé ch'lanchron qué j'sus t'abon.ner , héreusmint qu'is sont coér lo , un jornal tout in Picard ! Manifique ! bouéne jornée à tartous ! adé ez 'zéf

    RépondreSupprimer