Os sonmes libe ed nos esprimer.

Sét janvié deus-mile-tchinze.
Din min poaiyis, os sonmes libes d'écrire, ed dessiner, ed pinser et d'causer ed quoé qu'os voulons, quanq os voulons. Os sonmes libe ed nos esprimer.
Ej préfère moérir dbout qué d'vive à gron.

Vint-uit septimbe deus-mile-dis-uit.
Ej minge del vianne et soutiens ches bouchers et ches abattoèrs.

mercredi 27 janvier 2016

Et din dis ins

L'eute smangne, ranmintuvoés-ti, mes bieus-frères, ches bèlés-soeurs, m'fanme et mi avons foait unne crosse cacouille à m'bèle-mère préférée, l'jour ed ches ages. Quater-vint ins, qu'ale o ieu !

Et j'avoais écrit qu'ej te conterai p't'ête un molet. Eh bin vlò ! un fin tiot tans dech jornée.

M'bèle-mère étoait fin ureuse et o ieu du mau pour dormir l'nuit d'aprè. Nos étou, os sonmes ureus d'i avoèr foait plaisi.

Un momint, quanq os buvoème un ju, au matin, i n'o un qui i o dit :
- "Din dis ins, os t'inménerons in boète."

Ches boètes, ò ches gins vont dinser ches verdi et surtoute ches sinmdi. Qu'i pinsoait seuremint, chti qu'o dit ho.

Mais quanq tu buses un molet, tu té dmindes chi ch'étoait à dire conme ho. Mi, bieu-fiu, j'éroais mie pu ò j'éroais mie osé. O surtoute, i n'o qu'éroai'te mie ainmé.

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire